انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک

Facebook
Twitter
LinkedIn

انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک​

استفاده از کاغذ دیواری در اتاق کودک بهترین راه برای جذاب و رویایی کردن اتاق کودک با کمترین هزینه است. با وجود صد ها طرح منحصر به فرد برای اتاق کودک در آرت دکو شما میتوانید اتاق کودک خود را به هر شکلی که دوست دارید در آورید.

ما می دانیم که شما به عنوان والدین بهترین ها را برای فرزندان خود می خواهید و می خواهید برای آن ها همه چی در بهترین و خاص ترین شکل خود باشد پس چرا با اتاق آن ها شروع نمی کنید؟

در حالی که اتاق ساده با دیوار های سفید و تزئین شده با قاب عکس هیچ مشکلی ندارد اما چیزی به اندازه کاغذ دیواری نمی تواند ذهن کودک شما را به کار گیرد و آن را به خیال پردازی وا دارد.

در ادامه چند نکته برای کمک به انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک را مطرح می کنیم

1. تمام گزینه ها را برای کاغذ دیواری اتاق کودک بررسی کنید.

نه تنها صدها طرح و رنگ مناسب برای کاغذ دیواری اتاق کودک موجود است بلکه انواع مختلفی هم وجود دارد مثلا کاغذ دیواری های برش خورده (نوار های باریک کاغذ دیواری که معمولا در بالای دیوار زیر سقف نصب می شوند) این نوع کاغذ دیواری برای کسانی است که نمی خواهند دیوار را کامل با کاغذ دیواری بپوشانند میتواند انتخاب عالی باشد اگر شما بخواهید تم خاصی را به ساده ترین راه در اتاق فرزند خود اجرا کنید. شما میتوانید رنگ مناسب که همخوانی با آن بخش های کاغذ دیواری دارد را به دیوار بزنید یکی از مزایای دیگر این مدل کاغذ دیواری این است که می توانید بدون نگرانی به اینکه کاغذ دیواری آسیب ببیند قفسه نصب کنید.

با توجه به انواع کاغذ دیواری می توانید طرح هایی را انتخاب کنید که باعث نشود اتاق کوچک و یا بی نظم به نظر برسد.

2. بلند مدت فکر کنید

در صورت نصب صحیح، کاغذ دیواری شما حدود 15 سال عمر دارد کودک شما در دو سال تغییرات زیادی خواهد کرد چه برسد به 15 سال بنابراین طرح خود را با دقت انتخاب کنید که بعد از مدتی از آن خسته نشوید و آن طرح بتواند در طول مدت این 15 سال همچنان برای فرزند شما جذاب و قابل تطبیق با طراحی های مختلف باشد. مثلا انتخاب کاغذ دیواری با طرح شخصیت های کارتونی زیاد هوشمندانه نیست چون امکان دارد کودک شما بعد از مدتی دیگر به آن شخصیت علاقمند نباشد، اگر تمایل به انتخاب شخصیت کارتونی دارید بهتر است این کار را از بین شخصیت های کارتونی کلاسیک انجام دهید که در طی زمان قدیمی نمی شوند.

3. خلاق باشید

هیچ قانونی وجود ندارد که کاغذ دیواری فقط باید به دیوار باشد شما میتوانید با خلاقیت خود از کاغذ دیواری برای سقف اتاق کودک استفاده کنید مثلا طرح یک کهکشان پر ستاره روی سقف به کودکتان می آموزد که به ستاره ها برسد و زندگی را کشف کند! علاوه بر اینکه اضافه کردن کاغذ دیواری به سقف اجازه عوض کردن دکور با افزایش سن فرزند را فراهم می کند.

یا میتوانید یک دیوار را از کاغذ دیواری طرح دار و بقیه آن ها را از کاغذ های ساده و یک رنگ استفاده کنید.

اضافه کردن کاغذ دیواری به اتاق کودک باعث تحول زیادی در فضای اتاق می شود و برای تغذیه قوه تخیل کودک بسیار موثر است. آرت دکو با ارائه صد ها طرح مناسب اتاق خواب کودک بهترین مکان برای انتخاب شما است.

‫5/5 ‫(1 نظر)