انتخاب کفپوش مناسب

Facebook
Twitter
LinkedIn

کفپوش یکی از اجزای اصلی دکوراسیون خانه است که باید انتخاب آن با دقت انجام شود. امروزه کفپوش ها از تموع بالایی برخوردارند و باید کفپوش مناسب فضا خود را انتخاب کنید تا بیشترین جلوه را به فضا شما بدهد.

در این بلاگ می خواهیم به انتخاب کفپوش مناسب بپردازیم .

انتخاب بهترین کفپوش

هر مدل از کفپوش مزایا و معایب خود را دارد کفپوش ها شامل موکت و فرش پارکت لمینت پارکت چوبی سنگ سرامیک کاشی می شود که هرکدام می تواند زیبایی خاصی به فضا بدهد همچنین کفپوش های pvc امروزه بسیار رایج شده اند که طول عمر بالا و قیمت مناسبی دارند.

همچنین کفپوش پی وی سی و پارکت لمینت در عین حال که کیفیت و کارایی بالایی دارن بسیار سبک هستند و نصب آن ها راحت هستند.این کفپوش ها از مواد HDF ساخته شده و جز لوکس ترین نوع کفپوش هستند و برای انواع فضا ها مثل خانه هتل مغازه و اداره و دفاتر و… مناسب هستند. این کفپوش ها دوام و مقاومت بالایی دارند دارای تنوع رنگ هستند نگهداری بسیار راحتی دارند اما برای محیط های مرطوب مناسب نیستند و مقاوم در برابر آب نیستند.

کفپوش های مدرن

شما باید قبل از انتخاب کفپوش مشخص کنید که نوع دکوراسیون شما چیست و متناسب با آن کفپوش خود را انتخاب کنید اما انتخاب طرح های چوب می تواند بسیار متناسب باشد زیرا فضا را گرم می کند و در صورت تغییر دکوراسیون می تواند هم با دکوراسیون مدرن و هم با سایر دکوراسیون ها مثل کلاسیک هماهنگ می شود این طرح چوب را می توانید در پارکت پارکت لمینت کفپوش پی وی سی پیدا کنیداگر صد در صد روی دکوراسیون مدرن و مینیمال مطمئن هستید می توانید از کفپوش های ساده استفاده کنید که می توانید آن ها را در میان کفپوش های پلاستیکی و یا کفپوش های وینیل پیدا کنید.

انتخاب کفپوش با عمر بالا

یکی از مسائل مهمی که روی خرید کفپوش شما تاثیر می گذارد این است که شما می خواهید چقدر هزینه کنید و اینکه کفپوش شما چقدر عمر میکند به طور مستقیم روی قیمت آن تاثیر می گذارد.

برخی از کفپوش ها مثل پارکت به علت جنس چوبی که دارند نیاز به رسیدگ زیاد به صورت دوره ای دارند که اگر به آن رسیدگی لازم را نکنید عمر آن ها بالا نخواهد بود و اگر نمی خواهید زمان صرف رسیدگی به کفپوش بکنید می توانید به سراغ محصولاتی مثل موکت لمینت و کفپوش وینیل بروید. شما کفپوش وینیل برای کسانی که می خواهند با استفاده از آب و مواد شوینده نظافت انجام دهند مناسب است و به علت جنس پلاستیکی طول عمر بالایی دارند.

کفپوش قیمت مناسب

قیمت کفپوش ها بسیار تاثیر گذار است در انتخاب شما. به علت این که کف یک فضا متراژ بالایی دارد باعث می شود اختلاف قیمت ها هزینه ها را بسیار تغییر می دهد. و روی مجموع هزینه های شما تاثیر می گذارد.

در میان کفپوش ها لمینت ها از قیمت بالاتری برخورداند و بعد از آن لمینت ها قرار میگیرند و در جایگاه بعدی حصولات سنگی قرار می گیرد.محصولات سنگی با کفپوش های پی وی سی تفاوت قیمت زیادی ندارد و در یک رده قرار دارند و شما می توانید با توجه به فضای و سلیقه شخصی خود یکی از این دو گروه را انتخاب کنید.اما امروزه کفپوش های پی وی سی طرف داران بیشتری دارند و قیمت مناسبی هم برخوردارند.

آرت دکو عامل فروش انواع کفپوش می باشد و شما می توانید با بررسی آلبوم های کفپوش ما به صورت آنلاین و اینترنتی کفپوش مناسب خود را انتخاب کنید و همچنین برای بهترین انتخاب در میان طیف گسترده ای از انتخاب ها با مشاورین ما مشورت کنید.

کفپوش لمینت ZX

پارکت لمینت فورآل 4All

‫0/5 ‫(0 نظر)