Facebook
Twitter
LinkedIn

خرید کاغذ دیواری ، متریالی زینت بخش

در هر محل سکونت و زندگی نقش و نگار دیوارها، اولین مکان هایی هستند که به چشم می آیند. سقف ها و کف یه علت اینکه در لاین های بالایی و پایینی میدان دید قرار دارند، در وهله ی دوم توجه نگاه را به خود جلب می کند. در همین راستا همواره به دیزاین و طراحی دیوارهای منزل یا محل کار توجه ویژه ای می شود. کاغذ دیواری یک متریال فوق العاده مناسب برای روح بخشیدن به دیوارها محسوب می شود. کاغذ دیواری ها همانطور که از اسمشان هم پیداست، برای نصب شدن بر روی دیوار تعبیه شده اند.

این متریال به صورت رول های قابل انعطاف تولید می شوند، و پس از طرح ریزی نصاب نسبت به کنار هم قرار گرفتن رول ها با چسب های ویژه که به صورت مایع غلیظ هستند بر روی دیوار چسبانده می شوند. این مدل ها انواع و اقسام مختلفی دارند که هر کدام با توجه به اینکه قرار است در چه فضایی استفاده شوند، انتخاب می شوند. بعضی دارای متد ساده هستند و بعضی هم نقش و نگارهای شلوغی دارند. کاربری فضا، سلیقه ی مشتری و ست شدن با دیگر اجزای فضا از عمده ترین معیارهای انتخاب کاغذ دیواری محسوب می شوند.

خرید کاغذ دیواری ارزان

امروزه با توجه به اینکه نوسانات ارزی باعث شده تا همه ی مصالح و لوازم ساختمانی قیمت های نجومی به خود بگیرند، ساخت خانه و کاشانه بیش از هر زمان دیگری سخت و دشوار شده است. مسئله ی خرید کاغذ دیواری هم به علت اینکه در مراحل پایانی ساخت و ساز قرار می گیرد، معمولا کارفرما ذخیره ی چندانی برای خرید ندارد و مجبور است که از متریال های ارزان قیمت استفاده کند. متاسفانه متریال های ارزان از کیفیت نازل و پایینی برخوردار هستند؛ اما شرکت آرت دکو با ارائه ی محصولات منحصر به فرد و با کیفیت، همراه با قیمت مناسب، بستری را فراهم کرده است تا با صرف هزینه ای مناسب و منطقی، متریالی زیبا و با کیفیت خریداری کنید.

خرید کاغذ دیواری

لذا همواره به خاطر داشته باشید که در موقع خرید کاغذ دیواری از مدل های بسیار ارزان و متفرقه استفاده نکنید؛ زیرا این مدل ها از ضخامتی مثل کاغذ برخوردار هستند که در زمان بسیار کوتاه از دیوار جدا شده و رنگ خود را از دست می دهند. اصطلاحا در این موارد می گویند فقط هزینه ی نصب به خریدار مانده!!!

مرکز فروش کاغذ دیواری در تهران

در شهر بزرگی مثل تهران مراکز و فروشگاه های زیادی وجود دارند که انواع و اقسام برندهای کاغذ دیواری را به فروش می رسانند. منتهی مشکلی که وجود دارد این است که مشتریان آشنایی لازم را از برندها نداشته و علاوه بر آن اطلاعات چندانی هم در مورد کمیت و کیفیت محصول ندارند، به همین خاطر در بسیاری از موارد دیده شده است که مشتریان از خرید خود نارضایتی داشته اند.

آرت دکو این اطمینان خاطر را به شما می دهد که با معرفی محصولات با کیفیت و برندهای معتبر، صد در صد از خرید خود رضایت داشته باشید. این مجموعه در پی آن است که قبل از آنکه سود قابل توجهی کسب کند، اعتبار و رضایت مشتریان را جذب کند. رضایت مشتریان اولویت اصلی مجموعه ی آرت دکو به حساب می آید.

خرید بی واسطه کاغذ دیواری

متاسفانه در حال حاضر بازار اجناس و لوازم در تصرف واسطه ها و دلالان قرار دارد. واسطه ها محصول را به صورت عمده و با رقم پایینی از تولید کننده ها خریداری کرده و به مقدار کم و قیمت بالا به خرده فروشان عرضه می کنند. با توجه به اینکه واسطه گرها تیراژ بالایی از تولیدکنندگان تهیه می کنند، نبض بازار و نوسان قیمت ها را تحت کنترل می گیرند. برای اینکه بتوانید با قیمت معقول و منطقی خریدهای خود را انجام دهید، نیاز است که واسطه ها را دور زده و مستقیما از تولیدکنندگان خرید کنید. مجموعه ی آرت دکو که یک مجموعه ی طراحی و اجرایی دکوراسیون منازل به حساب می آید، به صورت تخصصی در زمینه ی عرضه ی کاغذ دیواری اقدام کرده است.

این مجموعه با عرضه ی بدون واسطه شرایطی را مهیا کرده است تا به جای اینکه هزینه های گزاف برای کاغذ دیواری های معمولی خرج کنید، بهترین محصولات را با عالی ترین کیفیت با قیمتی مناسب تر تهیه کنید.

خرید کاغذ دیواری

خرید اینترنتی کاغذ دیواری

عصر حاضر، عصر ارتباطات است. دیگر زمان آنکه برای خرید کاغذ دیواری، خیابان ها و فروشگاه ها را یک به یک گز کنیم به پایان رسیده است. کافیست برای خرید کاغذ دیواری مورد نظرتان سری به فروشگاه آنلاین شرکت آرت دکو بزنید. با مراجعه به فروشگاه آنلاین این مجموعه با ژورنال بی نظیری از مدل ها و رنگ مواجه خواهید شد. درست است که در اینجور مواقع انتخاب سخت می شود، اما پس از گذران یک دردسر شیرین و دوست داشتنی بهترین مدل را برای محل زندگی تان انتخاب خواهید کرد.

امکان ویژه ای که شرکت آرت دکو برای خرید اینترنتی کاغذ دیواری مهیا کرده است، این راحتی را برای شما به وجود می آورد که در هر مکان و زمانی متریال مورد نظر خود را از میان انبوه مدل ها انتخاب کرده و با مناسب ترین قیمت خریداری فرمایید. تیم فروش مجموعه با بالاترین سرعت و در کمترین بازه ی زمانی محصول خریداری شده را به دست شما خواهد رساند.

کاغذ دیواری ها انواع مختلفی در زمینه ی رنگ، طرح، بافت و جنس دارند؛ که هر کدام بایستی با توجه به ریز فضاها توسط طراحان مجرب طرح ریزی شوند. به عنوان مثال در بعضی از اتاق ها طراحان ترجیح می دهند که از ترکیب سه کاغذ دیواری ساده و تک رنگ، شطرنجی و طرح گل و بوته استفاده کنند. اگر تصمیم گرفته اید که به یکنواختی محیط زندگی تان پایان داده و با ایجاد یک سری تغییرات جانی تازه به کاشانه تان ببخشید حتما با کارشناسان مجموعه آرت دکو ارتباط برقرار کنید.

مجموعه آرت دکو به شما کمک خواهد کرد تا علاوه بر تامین کاغذ دیواری، طراحی و اجرای دکوراسیون ساختمان با کیفیت فوق العاده انجام شود. مقایسه ی کیفیت و قیمت محصولات این شرکت به شما نشان خواهد که نیاز نیست برای تغییرات بزرگ، هزینه های گزاف خرج کنید!

 

جهت خرید کاغذ دیواری و دریافت مشاوره و قیمت با شماره های زیر تماس بگیرید

تماس با آرت دکو

تماس با آرت دکو

‫0/5 ‫(0 نظر)