مرکز فروش کاغذ دیواری در تهران

Facebook
Twitter
LinkedIn

آرت دکو؛ مرکز فروش کاغذ دیواری در تهران

فروشگاه آرت دکو، مرکز فروش کاغذ دیواری در تهران، واقع در تهرانپارس، میدان رهبر، خیابان بهشت غربی، دارای 10 سال سابقه درخشان در زمینه پخش انواع کاغذ دیواری در تهران است.

فروش انواع کاغذ دیواری به صورت عمده و تک، و همچنین ارائه خدمات فروش از جمله:

  • پخش آلبوم‌ های کاغذ دیواری ایتالیا، ترک، آلمان، چین، کره ای
  • ارسال به سراسر ایران علی الخصوص شهرهای اصفهان ، تبریز، کرج، تهران ، مشهد، شیراز
  • مرکز پخش جدیدترین انواع کاغذ دیواری با بیش از هزاران طرح جدید و متنوع به سراسر تهران از جمله مولوی، سهروردی، سید خندان، عبدل آباد، پل چوبی ، نامجو، جنوب تهران، شرق تهران
  • فروش آلبوم نمونه به همکاران شهر و شهرستان‌ ها

فروش انواع کاغذ دیواری به صورت تک و عمده:

امروزه تقریبا یکی از اجزای جدا نشدنی از دکوراسیون داخلی بیشتر منازل، کاغذ دیواری است که دارای انواع مختلف و در طرح‌ های متنوع در آرت دکو موجود است. تخصص اصلی این مجموعه فروش و پخش انواع کاغذ دیواری هم به صورت تک و هم به صورت عمده در تهران، و ارسال به سراسر کشور می ‌باشد. همچنین فروش آلبوم‌های کاغذ دیواری ایتالیا، ترک، آلمان، چین، کره ای به صورت نمونه به همکاران شهر تهران و دیگر شهرستان‌ ها از خدمات این مجموعه با سابقه است.

کاغذ دیواری‌ها از تنوع رنگ و طرح بالا و همچنین قیمت مناسبی برخوردارند، به همین جهت گزینه مناسبی برای پوشش دیوارهای داخلی ساختمان در هر فضا و دکوراسیونی به شمار می‌آیند.

مرکز فروش کاغذ دیواری آرت دکو

 

مزایای استفاده از کاغذ دیواری در مقایسه با سایر روش‌ها:

  • سهولت در اجرا و سرعت بالا
  • تنوع بالا در طرح و رنگ و قابلیت ست با لوازم و وسایل
  • بدون بو و دیگر مشکلاتی که سایر روش ها از جمله رنگ آمیزی از آن برخوردارند
  • قابلیت شستشو
  • استحکام و مقاومت بالا
  • قابل اجرا در تمامی فضا و مکان‌ها
  • قابل پیاده سازی انواع طرح‌های خاص به دلخواه
  • برخورداری از قیمت مناسب نسبت به دیگر دیوارپوش‌ها

 

راهنمای خرید کاغذ دیواری از مرکز فروش کاغذ دیواری در تهران:

در مرکز فروش کاغذ دیواری در تهران، کاغذ دیواری‌ها علاوه بر رنگ بندی و تنوع طرح بالا، در کیفیت و قیمت‌های مختلف نیز به صورت تک و عمده به فروش می‌رسند، بنابراین در هنگام خرید و انتخاب کاغذ دیواری باید با مشاوران مجموعه آرت دکو در رابطه با نوع و طرح مورد نظر مشاوره دریافت کنید.

استفاده از کاغذ دیواری‌هایی با طرح‌ها و اشکال افقی؛ می‌تواند بهترین گزینه برای مکان‌هایی باشد که از سقف بلند برخوردارند. این طرح‌ها سبب می‌شود تا ارتفاع سقف کوتاه تر به چشم بیاید، به علاوه می‌تواند صمیمیت و گرمای خاصی را به محیط بیافزاید.

همچنین استفاده و بکارگیری کاغذ دیواری‌های بافت دار نیز، سبب عمق بخشیدن به دیوار‌ها و جذب صدا در فضا خواهد شد.

برای ایجاد فضایی آرام و فارغ از بی نظمی و شلوغی، استفاده از کاغذ دیواری‌هایی که دارای رنگ‌های ملایم و طرح گلدار هستند، می‌تواند بهترین گزینه به حساب بیاید. و برعکس، برای القای فضای پر هیجان و انرژی بالا، باید از کاغذ دیواری‌های استفاده شود که شامل رنگ های درخشان و شاد اند، و طراح‌های هنری و هندسی در آنها استفاده شده است، این طراحی‌ها می‌تواند افراد حاضر در آن محیط را هیجان زده کرده و  سر ذوق آورد.

یکی دیگر از نکات بسیار مهم در انتخاب کاغذ دیواری از نظر مشاوران این مرکز فروش کاغذ دیواری در تهران ،ایجاد هماهنگی میان کفپوش و کاغذ دیواری است. برای اینکار بهتر است در صورت استفاده از دیوار پوش‌های طرح دار، طرح کاغذ دیواری ساده انتخاب شود و برعکس در صورت انتخاب کفپوش ساده، می‌توان کاغذ دیواری را طرح دار انتخاب کرد، تا به این روش بتوانید زیبایی را چندین برابر کنید.

انتخاب طرح کاغذ دیواری، بر اساس نوع شخصیت افراد نیز متفاوت است. برای مثال، افراد تنوع طلب که خیلی زود می‌توانند نسبت به یک محیط خسته و دلزده شوند، باید از کاغذ دیواری‌هایی استفاده کنند که دارای رنگ بندی ملایم، و کاملا بدون طرح باشند، اینکار همچنین سبب می شود تا ایجاد هماهنگی با سایر لوازم و وسایل، ساده تر صورت گیرد.

نکته مهم دیگر در انتخاب کاغذ دیواری این است که باید گروه سنی را مد نظر گرفت. در واقع باید در نظر داشت که کاغذ دیواری انتخابی، قرار است برای چه محیط و با چه گروه سنی مورد استفاده قرار گیرد. به طور مثال: طرح های تعیین شده برای فضای خواب بزرگسال، با طرح انتخابی اتاق کودکان و یا محیط پذیرایی متفاوت است.

توجه داشته باشید که برای ایجاد فضای صمیمی تر و به قولی خودمانی تر، انتخاب نوع طرح دار شلوغ، می تواند انتخاب مناسبی باشد. همچنین استفاده از رنگ های گرم، می تواند بر صمیمیت فضا اضافه کند.

حسن شکوه پذیرایی را می توان با استفاده از طرح‌های عمودی استفاده کرد. همچنین طرح‌های افقی می توانند فضا را بزرگتر نشان دهند.

توجه به میزان مقاومت کاغذ دیواری در برابر ضربه و قابلیت شستشو آن، با توجه به نوع محیط مورد استفاده، از نکات ضروری در حین انتخاب است.

 

آلبوم های کاغذ دیواری

 

مرکز پخش کاغذ دیواری در تهران

برای خرید کاغذ دیواری خوب کجا برویم:

خرید انواع کاغذ دیواری می‌بایست از فروشگاه‌ها و مراکز پخش کاغذ دیواری صورت گیرد. ایده خرید کاغذ دیواری از فروشگاه های اینترنتی و به صورت مجازی، ایده مناسبی نمی‌باشد. چرا که در هنگام خرید، باید بافت و جنس کاغذ دیواری از نزدیک مشاهده شده و سپس نسبت به انتخاب و خرید، تصمیم گیری شود. همچنین در فروشگاه‌های اینترنتی، علاوه بر جنس و بافت، رنگ‌ها نیست به صورت دقیق و واضح مشخص نمی‌باشند. بنابراین مراجعه به فروشگاه‌ها و مراکز مربوطه؛ این امکان را برای شما بوجود می آورد که نمونه انتخابی خود را به محیط مورد نظر برده و برای جلوه آن در نور محیط، در شب، روز و همچنین هماهنگی آن با وسایل، به صورت دقیق نظر داده و تصمیم بگیرید.

یکی از مراکز معتبر فروش انواع کاغذ دیواری، آرت دکو، مرکز فروش کاغذ دیواری در تهران هم به صورت تک و هم به صورت عمده، است که علاوه بر فروش در تهران و ارسال به سراسر تهران از جمله مولوی، سهروردی، سید خندان، عبدل آباد، پل چوبی ، نامجو، جنوب تهران، شرق تهران، به سراسر مناطق ایران نیز ارسال دارند. که آدرس این فروشگاه تهرانپارس، میدان رهبر ، خیابان بهشت غربی، فروشگاه آرت دکو می‌باشد.

 

انواع کاغذ دیواری‌های موجود در مرکز فروش کاغذ دیواری در تهران:

دیوار پوش کاغذی:

این نوع کاغذ دیواری دارای جنس نازکی بوده و قابلیت شستشو ندارند. با کمک چسب‌های مخصوص، چسبانده شده و دوام و ماندگاری آنها یک الی دو سال است. از بزرگترین معایب این نوع کاغذ دیواری، این است که به سادگی پاره خواهند شد. بنابراین برای اتاق کودک و مکان هایی که جابجایی لوازم صورت می‌گیرد، مناسب نمی‌باشد. و بزرگترین مزیتشان، قیمت مناسب و ارزان است.

کاغذ دیواری pvc  با روکش وینیل:

از دیگر کاغذ دیواری‌های موجود در این مرکز فروش کاغذ دیواری در تهران، کاغذ دیواری pvc  با روکش وینیل است. این نوع کاغذ دیواری ضد خش و ضد آب است، بنابراین بسیار محکم بوده و از دوام بالا در حدود بیشتر از 5 سال برخوردار است. استفاده از این مدل برای اتاق کودک نیز پیشنهاد می‌شود. این نوع دیوارپوش، هم در ابعاد کوچک با مساحت 5 متر مربع و هم در ابعاد بزرگ با مساحت 16 متر مربع در این مرکز فروش کاغذ دیواری در تهران موجود است.

کاغذ دیواری نانو:

این نوع از کاغذ دیواری موجود در این مرکز فروش کاغذ دیواری در تهران، که هم به صورت تک و هم به صورت عمده انجام می شود، از فناوری نانو بهره‌مند است. این مدل‌ها، علاوه بر اینکه از مزایای انواع دیوارپوش‌های pvc  نیز برخوردارند، از مزایای دیگری از جمله مقاومت در برابر آلودگی و دوده، مقاومت در برابر تابش نور خورشید،ضد خراش، ضد آلرژی، و همچنین عایق در برابر سرما و گرما برخوردارند، که این مزایا به دلیل استفاده از فناوری نانو در این مدل ایجاد شده است، بنابراین علاوه بر کیفیت بسیار بالا در مقایسه با انواع دیگر، از قیمت بالاتری نیز برخوردار می‌باشند.

کاغذ دیواری مخملی:

در این نوع از کاغذ دیواری از مخمل مصنوعی و یا پارچه مخملی استفاده می‌شود. زمینه کار دارای جنس pvc و یا پارچه‌ایست، اما به دلیل مخمل بکار رفته، غیر قابل شستشو می‌باشد. در مقایسه با انواع دیوارپوش‌های معمولی، از قیمت بالاتری برخوردار اند. رنگ بندی این جنس معمولا کلاسیک و تیره می‌باشد، و برای استفاده در دکوراسیون لوکس و کلاسیک، بهترین انتخاب هستند.

 

آلبوم های کاغذ دیواری

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی:

این نوع کاغذ دیواری، این روزها از طرفداران بسیاری برخوردار هستند، و طراحی سایه‌ها در آنها به صورتی است که برای بیننده ایجاد خطای دید کرده و به صورت سه بعدی به چشم می‌آیند.

کاغذ دیواری حاوی الیاف طبیعی:

از دیگر کاغذ دیواری‌هایی که در این مرکز فروش کاغذ دیواری در تهران به صورت تک و عمده به فروش می‌رسد، این نوع کاغذ دیواری است که علاوه بر قیمت بالا، نایاب نیز می‌باشند. این مدل کاغذ دیواری کاملا قابل شستشو و ضد حساسیت بوده و به دلیل وجود تکه‌هایی از برگ درختان و چوب در آن ها، حس حضور در طبیعت را ایجاد می‌کنند.

 

آلبوم های کاغذ دیواری

 

جهت خرید کاغذ دیواری و دریافت مشاوره و قیمت با شماره های زیر تماس بگیرید

تماس با آرت دکو

تماس با آرت دکو

‫3/5 ‫(2 نظر)