کاغذ دیواری محل کار

Facebook
Twitter
LinkedIn

با اینکه محصولات کاغذ دیواری معمولا در فضاهای مسکونی بیشترین محبوبیت را دارند اما مکان های دیگری نیز وجود دارند که زیبایی آن ها بسیار حائز اهمیت است. یک مثال عالی فضاهای کاری است. بسیاری از دفاتر و محل های کار با نصب کاغذ دیواری زیبا می توانند محل مناسب تری برای جلب نظر مراجعه کنندگان شود.

در آرت دکو، ما خرسندیم که طیف گسترده ای از آلبوم های کاغذ دیواری تجاری را برای صاحبان مشاغل و یا مدیرانی که به دنبال تغییر دکور در محل کار خود هستند ارائه می دهیم.

در این بلاگ می خواهیم به کاغذ دیواری برای محل کار بپردازیم.

افزایش بهره وری

آیا ما میگوییم که کاغذ دیواری به تنهایی باعث می شود کارکنان در محل کار بهتر کار کنند؟ قطعا نه. اما می خواهیم در مورد تاثیر کاغذ دیواری و چیز مهمی که در بهره وری تاثیر دارد حرف بزنیم یعنی حس خوشحالی. تحقیقات در طول سال ها نشان می دهد که کارمندان خوشحال بسیار کارآمدتر از کارمندان ناراضی هستند و محیط کار می تواند به طور مستقیم در روحیه کارمندان اثر بگذارد و حتی تعامل بیشتر بین کارمندان را تسهیل کند.

دوام و طول عمر

علاوه بر این ، کاغذ دیواری از نظر دوام و نیاز به نگهداری، یک انتخاب ایده آل برای دفتر کار است. یک کاغذ دیواری با کیفیت حداقل 15 سال عمر خواهد کرد همچنین کاغذ دیواری به نگهداری بسیار کمی نیاز دارد و تمیز کردن آن به ندرت لازم است.

کاهش مصرف انرژی

موضوع دیگری که دارندگان مشاغل عموما به آن فکر نمی کنند اما حائز اهمیت است این است که کاغذ دیواری نقش عایق بسیار قوی دارد و برای عایق کاری اتاق و فضا بسیار مناسب است.

اگر با گرم کردن فضای هزینه های زیادی داده اید باید بدانید بعد از کاغذ دیواری به طور چشمگیری هزینه های شما برای این مورد کاهش خواهد یافت.

تاثیر بر مراجعه کنندگان

برای فضا های اداری که مرتب از مراجعین میزبانی می کند یکی از مزایایی که کاغذ دیواری دارد باعث ایجاد فضای حرفه ای و با کیفیت است. صاحبان مشاغل می توانند با توجه به سلیقه مراجعین خود کاغذ دیواری مناسب را انتخاب کنند مثلا در یک سالن آرایشی یک کاغذ دیواری مجلل و شیک می تواند تاثیر زیادی روی مشتری بگذارد و القا حس تمیزی را به همراه آورد.

بازسازی فضاهای قدیمی

در نهایت برای کسانی که دنبال بازسازی نواقص دیوار های قدیمی اند کاغذ دیواری می تواند بهترین گزینه باشد و نسبت به رنگ دوام بیشتری خواهد داشت و نواقص را آسان تر پنهان می کند و نتیجه بهتری به همراه خواهد داشت.

کاغذ دیواری مناسب فضای کار

ابتدا باید صاحب شغل تعیین کند که چه فضایی بر بر محیط حاکم باشد مثلا اگر می خواهید فضا رسمی باشد بهتر از از رنگ های مات و غیرشفاف استفاده کنید.

انتخاب رنگ غالب بستگی به محل کار شما دارد به طور مثال به هیچ وجه از از رنگ های گرم بسیار صمیمی پرهیز کنید زیرا یک دفتر کار حرفه ای نیازی به این روحیه ندارد ولی اتفاقا همین رنگ های گرم و صمیمی یرای فضایی مثل محیط سالن آرایشگاه یا یک لابی هتل میتواند بسیار مناسب باشد.

رنگ روشن یا تیره؟

با اینکه رنگ های تیره می تواند فضا را شیک کند اما این رنگ ها به مرور زمان می توانند انرژی را از کارمندان بگیرد و ایجاد حس خواب آلودگی کند. رنگ روشن در انسان، حس مطلوب و افزایش انرژی بدن را ایجاد نموده و می تواند سطح کیفی عملکرد کارمندان را افزایش دهد. رنگ روشن می تواند شامل رنگ های مات و شفاف شده و طرح های مختلف را در برگیرد.

پیشنهاد ما

آرت دکو برای فضای کاری شما انتخابات متعددی را پیش روی شما گذاشته است و شما می توانید با بررسی آلبوم های کاغذ دیواری ما به راحتی طرح دلخواه خود را انتخاب کنید اما پیشنهاد آرت دکو برای فضای کاری چیست؟

ما به شما پیشنهاد می کنیم برای انتخابی مجلل و حرفه ای به آلبوم های کاغذ دیواری تایتان، کینگ، تورنتو و تن مراجعه کنید. همچنین شما میتوانید برای ایجاد فضای خاص از پوستر های دیواری استفاده کنید.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)