فروش آلبوم کاغذ دیواری

Facebook
Twitter
LinkedIn

خرید و فروش آلبوم کاغذ دیواری

فروش آلبوم کاغذ دیواری و سایر محصولات کاغذ دیواری مانند: پوستر سه بعدی، پرده، پارکت لمینت و قرنیز به صورت آنلاین و اینترنتی صورت می گیرد. نکته قابل توجه در رابطه با خرید و فروش آلبوم کاغذ دیواری به صورت آنلاین و استقبال مردم از آن، به دلیل تنوعی است که در انواع کاغذ دیواری وجود دارد. زیرا امروزه عده کمی برای بازسازی منازل خود و یا تغییر فضا و دکوراسیون خانه شان، از گچ بری یا رنگ استفاده می کنند. برای همین کاغذ دیواری همیشه خواهان دارد. ما آماده فروش آلبوم کاغذ دیواری و ارسال کاغذ دیواری به سراسر کشور هستیم. با ما در این مقاله همراه باشید.

اکثریت کسانی که تمایل به زیباسازی فضای خانه خود دارند، به مراکز پخش کاغذ دیواری یا فروشگاه های اینترنتی مراجعه کرده و بر اساس سلیقه، دکوراسیون منزل و مبلغی که در نظر دارند، کاغذ دیواری مورد نظر خود را انتخاب می کنند. همچنین در یک سال اخیر که مشکل بیماری کرونا بسیاری از کسب و کار ها من جمله خرید و فروش آلبوم کاغذ دیواری را تحت تاثیر قرار داده است، از طریق فضای مجازی فروش آنلاین کاغذ دیواری به راحتی انجام می گیرد.

مزیت های کاغذ دیواری

  1. اولین و مهمترین دلیل استفاده از کاغذ دیواری این است که میتوان بوسیله آن طرح و رنگهای مختلفی رو دیوار ایجاد نمود که از لحاظ زیبایی به محیط داخلی کمک فراوانی می کند که این امر به وسیله نقاشی دیوارها امکان پذیر نمیباشد. البته ناگفته نماند رنگ آمیزی دیوارها هم کار فوق العاده  ای می باشد در صورتی که بتوان با تک رنگ بودن آن کنار آمد ولی کاغذ دیواری پر از آلبوم های  رنگارنگ بوده که تنوع بالایی را در اختیار کاربر قرار میدهد که این کار با توجه به طرح و نقشه فروش آلبوم کاغذ دیواری جلوه خاص و جذاب و متمایزی به محیط میدهد.
  2. ضمنا اگر علاقه به طرح و نقشه رو دیوار داشته باشید با توجه به محدود بودن نقاشی دیوار ها فروش آلبوم کاغذ دیواری این زمینه را برای زیبا کردن هرچه تمام تر محیط به شما میدهد که باعث بهتر شدن دکوراسیون داخلی محیط مورد استفاده  شما می شود.در بعضی نقاط از محیط نمی توان جلوه مطلوب بوسیله رنگ را فراهم کرد که این کار بوسیله کاغذ دیواری به راحتی صورت میگیرد و جلوه مناسب تری به آن قسمت خواهد بخشید.
  3. .ضمناً این را هم باید درنظر گرفت که دیوار های محیطی که با کاغذ دیواری پوشیده شده باشند به راحتی قابل شستشو و تمیز شدن می باشد که مزیت بزرگی نسبت به رنگ آمیزی دیوار محسوب می گردد.
  4. یکی دیگر از مزایای استفاده از کاغذ دیواری این است که باعث می شود محیط بزرگ تر از آنچه هست جلوه داده شود  و محیط منظم تر و فاقد موارد اضافی به نظر برسد.
  5. فروش آلبوم کاغذ دیواری به صورت آنلاین و سفارش اینترنتی آن به همراه نصب کاغذ دیواری زمان کمتری را از شما می گیرد و نسبت به رنگ آمیزی در زمان محدود تری به اتمام می رسد. همچنین هنگام نصب کاغذ دیواری نیازی به تخلیه کامل منزل نیست و با قرار دادن وسایل در فاصله یک متری از دیوار شما قادر خواهید بود دیوار های خود را با کاغذ دیواری پوشش دهید.
  6. نکته ای که کمتر به آن توجه می شود و جزو تفاوت های رنگ آمیزی و استفاده از کاغذ دیواری محسوب می گردد، بوی رنگ هنگام رنگ آمیزی می باشد. با انتخاب کاغذ دیواری به عنوان پوششی جدید برای دیوار هایتان دیگر نیازی به تحمل بوی بد رنگ ندارید.
  7. اگر به جهت ست کردن دکوراسیون منزل یا محل کارتان به دنبال پوشش خاصی برای دیوار ها هستید، کاغذ دیواری گزینه مناسبی می باشد. تنوع موجود در انواع کاغذ دیواری را می توانید از طریق فروش آلبوم کاغذ دیواری که در فضای مجازی موجود است، مشاهده کنید.

خرید و فروش آلبوم کاغذ دیواری

ارسال انواع آلبوم کاغذ دیواری به سراسر کشور

فروش آلبوم کاغذ دیواری از طریق فضای مجازی و سایت هایی که اقدام به پخش آلبوم کاغذ دیواری می کنند، موجب شده است؛ مشکل فاصله و ارسال کاغذ دیواری اهمیتش را از دست بدهد. زیرا خریداران گرامی با استفاده از گوشی های هوشمند خود یا رایانه های شخصی به راحتی می توانند فروشگاه های آنلاین پخش کاغذ دیواری را بیابند و هر نوع کاغذ دیواری که مد نظرشان است، انتخاب کنند. با ثبت سفارش خود، کالای مورد نظر به منزل شما ارسال می شود. ممکن است فروشگاه آنلاین که انتخاب کرده اید در تهران باشد و شما ساکن شهری دیگر باشید، این موضوع در ثبت سفارش شما هیچ خللی ایجاد نمی کند.

البته برخی از مرکز های پخش کاغذ دیواری فقط به شهرهای اطراف خود امکان ارسال دارند. ولی شما مشتریان عزیز با توجه به انتخاب درست مرکز پخش کاغذ دیواری، می توانید مطمئن شوید خریدتان به دست شما می رسد. آرت دکو یکی از مراکز فروش آلبوم کاغذ دیواری می باشد که امکان ارسال سفارش محصولات درخواستی شما را به سراسر کشور انجام می دهد.

 

موارد استفاده از کاغذ دیواری

کاغذ دیواری در هر خانه ای امکان استفاده و نصب را دارد. حتی در مراکز تجاری نیز با توجه به نوع مرکز، فعالیتی که در آن انجام می گیرد و دکوراسیونی که دارد، مورد استقبال بسیاری از عزیزان می باشد. نکات موثری که برای استفاده از کاغذ دیواری باید مورد توجه قرار بگیرد، انتخاب مدل درستی از کاغذ دیواری است. به بیانی دیگر، کاغذ دیواری که شما انتخاب می کنید باید مکان مورد نظر تناسب و همخوانی داشته باشد. به طور مثال: نمی توان برای سقف های کوتاه از طرح های با خط افقی استفاده کرد. زیرا ارتفاع سقف را کوتاه تر نشان می دهد. یا برای کف پوش هایی که طرح دار هستند، نمی توان از کاغذ دیواری با طرح های شلوغ استفاده کرد. همچنین تناسب رنگ میان کاغذ دیواری و دکوراسیون نیز باید هماهنگ باشد. یکی از مواردی که موجب می شود خرید و فروش آلبوم کاغذ دیواری اهمیت بیشتری نسبت به رنگ آمیزی دیوار ها داشته باشد، تمایل و سلیقه مشتریان است.

برخی به دنبال پوششی ساده برای دیوار های خود هستند و نهایتا با استفاده از دو رنگ اقدام به رنگ آمیزی دیوار های منزل یا دفتر کار خود می کنند. اما اگر جزو آن دسته از کسانی هستید که تنوع در طرح و رنگ برای تان اهمیت دارد و دوست دارید دیوار های متفاوتی داشته باشید؛ کاغذ دیواری انتخاب مناسب تری نسبت به رنگ آمیزی است. از دیگر مواردی که امروزه باعث شده فروش آلبوم کاغذ دیواری رونق بیشتری داشته باشد، تنوع طرح های آن است. همچنین کاغذ دیواری های پوستری با چاپ های سه بعدی که امروزه مورد استقبال هستند و رونق زیادی دارند، این امکان را فراهم کرده تا با توجه به سلیقه شما و تصویری که مد نظر دارید، دیوار خود را پوشش دهید. تصاویری مانند: منظره، چهره، حیوانات یا هر تصویری که از طبیعت مورد پسند شما باشد می تواند به عنوان کاغذ دیواری روی دیوار منزل تان قرار بگیرد.

کاربرد کاغذ دیواری

راهنمای خرید آنلاین کاغذ دیواری

اگر شما جزو کسانی هستید که قصد دارید منزل یا دفتر کار خود را با کاغذ دیواری دیزاین کنید، بهترین روش استفاده از فروشگاهی است که قابل اطمینان باشد. آرت دکو به عنوان یک فروشگاه آنلاین گزینه مناسبی برای خرید کاغذ دیواری محسوب می شود. شما با تایپ آدرس: artedeco.net به راحتی وارد سایت این فروشگاه جذاب می شوید و اقدام به انتخاب و خرید محصول خود می کنید. در هنگام انتخاب کاغذ دیواری بهتر است به تمام ویژگی های ذکر شده توجه کنید. فروش آلبوم کاغذ دیواری به شکل آنلاین به شما این فرصت را می دهند با در دست داشتن زمان بیشتر و تحت شرایط راحت تری، کاغذ دیواری مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس با حوصله کامل به مطالعه ویژگی های ذکر شده بپردازید و توجه داشته باشید بهترین نوع کاغذ دیواری که می توانید انتخاب کنید، بادوام ترین آن است. آن دسته از کاغذ دیواری هایی که پوشش وینیل دارند، استحکام بیشتری نسبت به سایر انواع کاغذ دیواری داشته و همچنین قابل شست و شو و ضد آب می باشند.

 

خرید عمده کاغذ دیواری

آرت دکو به عنوان یک مرکز فروش آلبوم کاغذ دیواری این امکان را فراهم می کند تا عزیزانی که قصد نصب کاغذ دیواری برای آپارتمان یا دفاتر زیادی دارند، یا به عنوان یک شعبه حضوری در زمینه فروش آلبوم کاغذ دیواری فعالیت می کنند، به راحتی می توانند از آرت دکو به صورت عمده محصولات مورد نیاز شان را خریداری نمایند. فروش آلبوم کاغذ دیواری با خدمات آرت دکو اطمینان خوبی را برای خریداران فراهم می کند و موجب می شود سایر فروشندگان نیز برای خود در بازار و میان مشتریان شان اعتبار کسب کنند.

خرید تک کاغذ دیواری

همه عزیزانی که برای منزل خود به دنبال تغییر هستند و قصد دارند دکوراسیون و فضای خانه شان را دلنشین تر کنند؛ خرید کاغذ دیواری از فروشگاه اینترنتی آرت دکو را توصیه می کنیم. فروش آلبوم کاغذ دیواری و یا سایر محصولات مربوط به کاغذ دیواری به صورت تک فروشی نیز توسط این فروشگاه آنلاین صورت می گیرد. پس نگرانی ثبت سفارش خود نباشید و با اطمینان خاطر کاغذ دیواری مورد پسند خود را انتخاب کنید. بعد از ثبت سفارش، محصول مورد نظر در اسرع وقت به دست تان می رسد. ارسال کاغذ دیواری به سراسر کشور یکی از مزایا خرید کاغذ دیواری از فروشگاه آرت دکو می باشد.

 

کاغذ دیواری مناسب برای قسمت های مختلف خانه

  1. پذیرایی: اولین نکته برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب در پذیرایی خانه تان، تناسب رنگ آن با وسایل خانه است. در رابطه با طرح کاغذ دیواری نیز باید این نکته را مد نظر قرار دهید که انتخاب طرح های ساده و شلوغ به پذیرایی منزل شما چهره زیباتری می بخشد. دیوار هایی که برای طرح های ساده مناسب می باشند شامل دیوارهای اصلی خانه هستند. دیوارهای پشت تلویزیون و کنج ها را با کاغذ دیواری طرح دار پوشش دهید. این نوع انتخاب برای پذیرایی شما مناسب تر می باشد. فروش آلبوم کاغذ دیواری در صفحات اینترنتی این امکان را فراهم می کند تا با مشاهده تنوع کاغذ دیواری ها، اقدام به خرید و سفارش آن ها نمایید. همچنین اگر متراژ پذیرایی شما کم می باشد؛ از طرح های افقی استفاده کنید. البته اگر ارتفاع سقف منزل شما کوتاه نیست، استفاده از این نوع کاغذ دیواری می تواند خطای دید ایجاد کند و فضای پذیرایی شما را بزرگتر نشان دهد.
  2. اتاق خواب: اگر دوست دارید فضای اتاق خواب تان دراماتیک باشد، از رنگ های سرد می توانید استفاده کنید. رنگ های بنفش، سبز و آبی به عنوان رنگ هایی ملایم، آرامش بخش هستند. اما اگر دوست دارید فضای اتاق خواب تان گرم و دلنشین تر باشد از رنگ های زرد، قرمز و نارنجی استفاده کنید. همچنین رنگ های گرم به فضای اتاق شما انرژی مثبت تری را انتقال می دهند. اگر شما یا فرزندتان روحیه آرامی دارید و به دنبال هیجانی بیشتر در فضای اتاق تان هستید، از رنگ های گرم با تناژ پر رنگ تر استفاده کنید.
  3. راهرو و راه پله: طرح های مناسب برای این قسمت های خانه ساده پیشنهاد می شود. همچنین بهتر است از ترکیب رنگ های سرد و گرم استفاده کنید. رنگ های گرم مانند: قرمز و زرد برای طرح های موجود در کاغذ دیواری راه پله همراه با زمینه ای سفید، فضای صمیمی تری را به راه پله شما می بخشد. اما اگر به دنبال آرامش در راه پله یا راهرو منزل خود هستید می توانید از رنگ های آبی یا سبز استفاده کنید.

 

تفاوت پوستر و کاغذ دیواری

امروزه پوستر ها طرفداران زیادی دارند و علت آن مزایای این نوع پوشش دیواری نسبت به انواع کاغذ دیواری ها است. تنوع در رنگ و طرح پوستر ها نسبت به کاغذ دیواری ها بسیار بیشتر بوده و همین امر موجب شده بسیاری از خریداران تمایل به نصب پوستر ها روی دیوار خانه یا محل کارشان داشته باشند. از جمله ویژگی ها و تفاوت پوستر ها نسبت به کاغذ دیواری ها:

1.قیمت: استفاده از پوستر ها نسبت به کاغذ دیواری ها مقرون به صرفه تر می باشد. کسانی که به دنبال صرفه جویی در تغییر دکوراسیون و تغییر فضای خانه یا محل کار خود هستند، انتخاب پوستر ها گزینه مناسبی می باشد.

2.طرح: همانطور که ذکر گردید تنوع رنگ و طرح در پوستر ها به ویژه پوستر های سه بعدی بسیار زیاد است و سلایق و علایق بیشتری را در برمیگیرد.

3.ماندگاری بالا: کاغذ دیواری ها عموما بسته به جنسی که دارند میزان ماندگاری شان نیز متفاوت است. اما به طور کلی در طولانی مدت تغییر شکل می دهند. اما پوستر ها بادوام تر بوده و ماندگاری بیشتری دارند.

 

برای خرید آلبوم کاغذ دیواری و دریافت مشاوره و قیمت با شماره های زیر تماس بگیرید

تماس با آرت دکو

تماس با آرت دکو

‫4/5 ‫(1 نظر)