خرید چسب کاغذ دیواری

Facebook
Twitter
LinkedIn

خرید چسب کاغذ دیواری با کیفیت

هنگام خرید کاغذ دیواری با دنیایی از طرح و رنگ روبرو هستید که شما را هیجان زده خواهند کرد. اما جذاب ترین بخش ماجرا، نصب کاغذ دیواری است که اگر به درستی و دقیق انجام شود نتایج آن شما را بهت زده خواهد کرد. یکی از عوامل مهم در نصب موفق کاغذ دیواری خرید چسب کاغذ دیواری با کیفیت است. با این حال با توجه به نوع کاغذ دیواری بهترین چسب را انتخاب کنید تا سالیان سال از زیبایی های چشمگیر آن در محیط کار یا زندگی خود بهره مند شوید.

 

انتخاب بهترین چسب کاغذ دیواری

انتخاب بهترین چسب کاغذ دیواری بر اساس نوع کاغذ دیواری انجام می شود. می توانید اطلاعات برچسب رول را مطالعه نمایید تا با توجه به جنس، وزن و دیگر مشخصات، بهترین چسب را انتخاب کنید. برای برخی کاغذ دیواری ها به دلیل جنس، متریال و کاربری که دارند باید از چسب مخصوص استفاده شود تا در مقابل حرارت، گرما و سرما کارایی درست را از خود نشان دهند.

خرید انواع چسب کاغذ دیواری

چسب کاغذ دیواری

چسب کاغذ دیواری به صورت خمیر بکار گرفته می شود که به همراه آب ساخته می شود و البته نمونه های آماده آن برای افزایش سرعت در کار و یا راحتی افراد تازه کار نیز موجود می باشد. مواد چسب را در جای خشک و به دور از هرگونه رطوبت قرار دهید و با توجه به طریقه مصرف که در بروشور آن قید شده از آن استفاده کنید. برای خرید چسب کاغذ دیواری با کیفیت سه نمونه چسب درجه 1 را آرت دکو در ادامه به شما معرفی خواهد کرد تا مناسب ترین را با توجه به نیاز انتخاب کنید.

چسب کاغذ دیواری W&P

خرید چسب کاغذ دیواری W&P

این چسب ساخت کشور آلمان، با قدرت چسبندگی بالا و هر 1 کیلوگرم آن مناسب برای 100 رول کاغذ دیواری است. در صورتی که 1 کیلوگرم برای انجام کارتان زیاد است می توانید آن را در بسته بندی 250 گرمی تهیه کنید. کیفیت و ماندگاری چسب کاغذ دیواری W&P بسیار بالا است و قدرت چسبندگی بالای دارد، این امر سبب شده بسیاری از طراحان دکوراسیون از آن برای نصب کاغذ دیواری استفاده کنند.

  1. ارائه شده در وزن های 1 کیلوگرم و 250 گرم
  2. مقاومت در برابر عوامل جوی، گرما، سرما، رطوبت، حرارت و غیره
  3. قدرت چسبندگی و ماندگاری بالا
  4. خریدی اقتصادی و مقرون به صرفه
  5. قابل اجرا روی سطوح سیمانی و گچی

چسب کاغذ دیواری اکستریم EXTREME

خرید چسب کاغذ دیواری اکستریم EXTREME

چسب کاغذ دیواری اکستریم EXTREME دوستدار محیط زیست و برپایه گیاهی است. در دو بسته بندی 250 گرم و 1 کیلوگرم ارائه می شود که هر یک کیلوگرم از این چسب برای نصب 100 رول کاغذ دیواری مناسب است. این چسب از جمله چسب های وارداتی است که به صورت غیرقابل باوری به محض ورود مشتریان پروپاقرص بسیاری را از آن خود کرد. فرمول گیاهی و آنتی باکتریال این چسب از مزیت ها مهم آن به شمار می رود.

  1. تولید شده با تکنولوژی نوین روز دنیا، گیاهی وآنتی باکتریال
  2. شفاف و بدون رنگ
  3. قابل استفاده برای کاغذ دیواری های مختلف
  4. قیمت ارزان و عالی
  5. دوام و چسبندگی بالا
  6. ایجاد سطحی یکنواخت و یک دست زیر کاغذ دیواری

 

چسب کاغذ دیواری آیستر Ayster

خرید چسب کاغذ دیواری آیستر Ayster

چسب کاغذ دیواری آیستر یا آیستر گُلد بدون بو و فاقد مواد سمی است. این چسب به راحتی روی سطوح سیمانی و گچی قابل اجرا است و در برابر رطوبت از خود مقاومت بالایی نشان می دهد. مناسب برای اساتید حرفه ای و افراد تازه کار در نصب کاغذ دیواری.

  1. قابل استفاده برای نصب کاغذ دیواری های سبک و سنگین
  2. بیش از 70 سال سابقه تولید چسب با کیفیت در جهان
  3. در بسته بندی 250 گرم و مناسب برای نصب 30 رول کاغذ دیواری
  4. آنتی باکتریال، فاقد بو و مواد سمی
  5. محلول روان کننده ی همراه چسب، قدرت چسبندی چسب را افزایش می دهد
  6. قابلیت نصب سریع و آسان کاغذ دیواری
  7. ایجاد سطحی هموار و یکنواخت
  8. حلال پذیر در آب
  9. ارائه شده در قیمت های اقتصادی
  10. مقاومت بالا در مقابل رطوبت

 

ویژگی ها چسب کاغذ دیواری با کیفیت

به همان اندازه که در خرید کاغذ دیواری دقت و حساسیت به خرج می دهید، در خرید چسب کاغذ دیواری نیز باید حساسیت بالایی داشته باشید. چراکه اگر در خرید چسب استاندارد ها را در نظر نگیرید قطعا هزینه ای که برای خرید کاغذ دیواری کرده اید به هدر خواهد رفت. می توانید در زمان خرید با مشاوران آرت دکو ارتباط برقرار نمایید و بهترین چسب کاغذ دیواری را با اطمینان بیشتر متناسب با نوع کاغذ دیواری و محل نصب انتخاب کنید.

به طور کلی بهترین چسب کاغذ دیواری آن است که:

  1. قابلیت نصب کاغذ دیواری های سبک و سنگین را داشته باشد.
  2. برای مصارف کم یا زیاد در بسته بندی های مختلف ارائه شود.
  3. فاقد مواد سمی و ضد حساسیت باشند.
  4. سطح یکنواخت و یکدستی را ایجاد کند.
  5. برای افراد مبتدی یا آماتور هم به راحتی قابل استفاده باشد.
  6. روی سطوح مختلف بدون محدودیت استفاده شود.
  7. سرعت در اجرا و نصب را افزایش دهد.

 

قیمت خرید چسب کاغذ دیواری

 قیمت خرید چسب کاغذ دیواری در پنل محصولات آرت دکو درج شده است. می توانید با توجه به اطلاعات ارائه شده در صفحه هر محصول مناسب ترین را انتخاب کنید. همچنین در صورت تمایل به دریافت مشاوره قبل از خرید، با بخش پشتیبانی و فروش آرت دکو تماس حاص نمایید تا بر اساس نوع کاغذ دیواری، زیر ساخت و نوع کاربری بهترین چسب کاغذ دیواری به شما معرفی شود. بدون محدودیت می توانید سوالات خود را با مشاوران ما در میان بگذارید و اطلاعات دقیق و کافی را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید

تماس با آرت دکو

تماس با آرت دکو

 

‫0/5 ‫(0 نظر)