پخش کاغذ دیواری در تهران

Facebook
Twitter
LinkedIn

پخش کاغذ دیواری در تهران

امروزه برای پخش کاغذ دیواری و همچنین خرید آن، نیازی به مراجعه حضوری نیست و شما عزیزان می توانید از طریق شبکه های اجتماعی اقدام به خرید کاغذ دیواری مورد نظر خود کنید. در فضای اینترنت بسیاری از سایت ها، وبلاگ ها، صفحات اینستاگرام و کانال های تلگرام در حال پخش کاغذ دیواری و عرضه این کالا هستند. به این ترتیب شما به راحتی قادر خواهید بود، کاغذ دیواری مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

نکته حائز اهمیت در رابطه با پخش کاغذ دیواری درون دنیای مجازی و دسترسی شما به آن ها، شناخت برندی معتبر جهت خرید کاغذ دیواری است. زیرا برای خرید های اینترنتی و انتخاب هایی که از طریق صفحات مجازی صورت می گیرد، مهم ترین نکته، مرکز پخش کاغذ دیواری می باشد که باید از اعتبار آن حتما مطمئن شوید. در این صورت انتخاب و خرید شما با آرامش خاطر صورت می گیرد.

آرت دکو یکی از فروشگاه هایی است که به عنوان مرکز پخش کاغذ دیواری های ایتالیا، ترک، آلمانی، چین و کره ای بسیار معتبر می باشد. آرت دکو با 10 سال سابقه در پخش کاغذ دیواری های متنوع و زیبا، میزبان سلایق گوناگونی است. شما عزیزان خوش ذوق که تمایل به تغییر فضای خانه ی خود دارید و قصدتان خرید مبل، کاناپه، لوستر یا فرش نیست، می توانید برای تغییر دکوراسیون فضای خانه تان از کاغذ دیواری استفاده کنید. آرت دکو به عنوان مرکز پخش کاغذ دیواری به سراسر شهر های ایران من جمله: اصفهان، تبریز، کرج، تهران، مشهد و شیراز جدید ترین طرح های کاغذ دیواری را به شما خریداران عزیز عرضه می کند.

فروش آلبوم کاغذ دیواری

آرت دکو آماده ارائه، پخش کاغذ دیواری و فروش آلبوم کاغذ دیواری به مشتریان خود به صورت تک و عمده می باشد. همچنین این فروشگاه اینترنتی دارای انواع کلکسیون آلبوم های کاغذ دیواری، لمینت و پوستر ایرانی و خارجی است. با مراجعه به وبسایت این فروشگاه به نشانی artedeco.net می توانید آلبوم های کاغذ دیواری و سایر محصولات آن را مشاهده کنید.

مرکز پخش کاغذ دیواری در تهران

محصولات آرت دکو شامل: کاغذ دیواری، آلبوم کاغذ دیواری، پوستر سه بعدی، پرده، پارکت لمینت و قرنیز می شود که شما خریداران گرامی با مراجعه به سایت آرت دکو و بازدید از محصولات، می توانید بهترین انتخاب را در با توجه به نیاز و سلیقه خود داشته باشید. شعار آرت دکو در فروش آلبوم کاغذ دیواری و سایر محصولات خود به صورت اینترنتی، تجربه خرید مطمئن و به صرفه است. این فروشگاه با این شعار توانسته در پخش کاغذ دیواری علاوه بر رضایت مشتریان خود در سراسر ایران، پیشرفت روز افزونی نیز داشته باشد.

با انواع کاغذ دیواری آشنا شوید

تاریخچه استفاده از کاغذ دیواری به قرن 18 باز می گردد. از این کالا برای پوشاندن و تزیین دیوار های منازل استفاده می شده است. سازنده اصلی کاغذ دیواری ها انگلیسی ها و فرانسوی ها می باشند که امروزه کشورهای دیگری نیز پا به این عرصه گذاشته اند. امروزه نیز از کاغذ دیواری به صورت گسترده استفاده می شود که دکوراسیون خانه و طراحی داخلی آن را کامل تر می کند. جذابیت و زیبایی خانه ها با کمک کاغذ دیواری دوچندان می گردد و یک از دلایل اصلی محبوبیت این کالا، تنوع طرح ها و رنگ های آن است.

شما عزیزان می توانید با مشاهده آلبوم کاغذ دیواری، بر اساس سلیقه ی خود و با توجه به وسایل خانه تان، بهترین و مناسب ترین کاغذ دیواری را انتخاب کنید. در مراکز پخش کاغذ دیواری، طبقه بندی کاغذ دیواری ها براساس جنس، رنگ، طرح و فضایی که مورد استفاده قرار می گیرند، انجام می شود.

 

انواع کاغذ دیواری بر اساس جنس:

  1. کاغذ دیواری با جنس نانو: یکی از بهترین جنس های کاغذ دیواری، نانو است زیرا از استحکام بالایی برخوردار می باشد و دوده یا لکه به خود نمی گیرد.
  2. کاغذ دیواری با جنس کاغذی: همان طور که از نام این نوع کاغذ دیواری مشخص می باشد، به دلیل جنس کاغذی که دارد احتمال پارگی آن در مدت زمان طولانی وجود دارد.
  3. کاغذ دیواری با جنس PVC: این نوع کاغذ دیواری از نوعی پلاستیک ساخته می شود و در صورتی که مرغوبیت و استاندارد بودن آن تایید گردد، برای اتاق نوزادان مناسب می باشد.

جدید ترین نوع کاغذ دیواری براساس هر آنچه در ذهن شما می گذرد:

کاغذ دیواری های پوستری از جدید ترین نوع کاغذ دیواری هستند که با بهره گیری از پرینتر های سه بعدی و پیشرفته، امکان چاپ هر نوع تصویری از طبیعت، حیوانات، شهر ها، جاذبه ها یا چهره خودتان را فراهم می کنند. به این ترتیب شما فارغ از هر نوع دکوراسیونی که در منزل دارید، می توانید طرحی که به آن علاقه دارید را برای چاپ به مراکز پخش کاغذ دیواری بفرستید.

دسته بندی دیگری که در پخش کاغذ دیواری بیان می شود، قیمت انواع کاغذ دیواری است. قیمت این محصول بر اساس کیفیت، برند و طرح آن متفاوت می باشد.

  1. کاغذ دیواری با قیمت ارزان: هرچه قیمت یک کاغذ دیواری ارزان تر باشد، می توان نتیجه گرفت از کیفیت بالایی برخوردار نیست و جنس مرغوبی ندارد.
  2. کاغذ دیواری با قیمت متوسط: کاغذ دیواری هایی که از لحاظ جنس و مرغوبیت در حد متوسطی قرار دارند و یا دارای طرح های ساده ای هستند، از قیمت متوسطی برخوردار می باشند.
  3. کاغذ دیواری با قیمت زیاد: کاغذ دیواری های سه بعدی و آن دسته از کاغذ دیواری هایی که دوام بیشتری دارند، گران تر بوده و به طبع از کیفیت بالاتر و طرح های متنوع تری برخوردار هستند.

مرکز پخش کاغذ دیواری در تهران

طرح های مختلف کاغذ دیواری

آلبوم کاغذ دیواری براساس ساده یا طرح دار بودن دسته بندی می شود. همچنین با توجه به جنس و رنگ هر کدام از آلبوم ها قیمت مشخصی دارند و برای فضای خاصی استفاده می شوند. به طور مثال در فروشگاههای پخش کاغذ دیواری، برای اتاق خواب ها از کاغذ دیواری های ساده استفاده می شود یا برای اتاق کودکان معمولا از کاغذ دیواری های کلاسیک با طرح های کودکانه استفاده می گردد. آرت دکو به عنوان فروشگاه پخش کاغذ دیواری دارای تنوع بسیاری در طرح های ساده و گوناگون می باشد.

  1. کاغذ دیواری سه بعدی: طرح های سه بعدی جزو جدیدترین انواع کاغذ دیواری می باشد که تنوع زیادی نیز دارد.
  2. کاغذ دیواری بافت دار: برای تولید این نوع کاغذ دیواری از الیافی مانند مخمل استفاده می شود و قابل شست و شو می باشد. از این طرح برای فضا های مختلفی مثل اتاق خواب، پذیرایی، اتاق بچه و غیره می توان استفاده کرد.
  3. کاغذ دیواری کلاسیک: این طرح از کاغذ دیواری تنوع بیشتری نسبت به سایر طرح ها دارد و جزو کاغذ دیواری های مدرن محسوب می شود. طرح های گل دار، چهارخانه، راه راه، با تنوع رنگ های گوناگون، متناسب با منزل شما، میتواند انتخاب جذابی باشد.

بهترین کاغذ دیواری برای خانه شما کدام است؟

در صورتی که قصد تعویض وسایل و اسباب خانه خود را ندارید، باید با توجه به رنگ وسایل تان، نوع کاغذ دیواری را انتخاب کنید. زیرا باید رنگ و جنس کاغذ دیواری با فضا، چیدمان و رنگ وسایل شما همخوانی داشته باشد. در صورتی که میان اجزای خانه شما و کاغذ دیواریِ که انتخاب کرده اید، تناسب برقرار نباشد؛ نه تنها محیط خانه تان جذابیت خود را از دست می دهد، بلکه به لحاظ بصری نیز، شما را آزرده می کند. حال اگر شما به دنبال تغییر اساسی در منزل خود هستید و می خواهید به صورت کامل دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید، ابتدا وسایل و اسبابی که مدنظر دارید را خریداری نمایید و سپس با توجه به نوع، رنگ و چیدمان آن ها؛ کاغذ دیواری مناسبی را انتخاب کنید.

نکاتی که برای بهترین انتخاب در مرکز پخش کاغذ دیواری به آنها نیاز دارید:

  1. اگر خانه ای مدرن یا فانتزی دارید، ترجیحا از کاغذ دیواری های ساده و طرح هایی که شلوغ نیستند، استفاده کنید.
  2. اگر در منزل خود فرش های ابریشمی دارید یا از مبلمان استیل استفاده می کنید؛ بهتر است کاغذ دیواری انتخابی شما نقش و نگار بیشتری داشته باشد.
  3. در صورتی که سقف خانه تان بلند است و قصد انتخاب کاغذ دیواری برای دیوار های خانه تان را دارید، بهتر است کاغذ دیواری شما طرح های افقی داشته باشد. این نوع کاغذ دیواری علاوه بر کاهش ارتفاع دیوار ها، فضای گرم و صمیمی تری را نیز ایجاد می کند.
  4. اگر به دنبال ایجاد فضایی آرام بخش در خانه تان هستید، از کاغذ دیواری های گلدار با رنگ هایی ملایم استفاده کنید.
  5. ایجاد فضایی هیجان انگیز و پر انرژی برای خانه شما در صورتی مهیا می شود که از کاغذ دیواری هایی با طرح های هندسی و هنری و رنگ هایی شاد استفاده کنید.
  6. علاوه بر چیدمان و رنگ وسایل خانه، تناسب میان کف پوش ها با کاغذ دیواری بسیار مهم است. اگر کف پوش خانه شما رنگی شاد و دارای طرح و نقش و نگار است؛ باید کاغذ دیواری خانه تان ساده باشد. همچنین اگر کف پوشی ساده دارید، از کاغذ دیواری های طرح دار استفاده کنید.

مرکز پخش کاغذ دیواری در تهران

نصب کاغذ دیواری را بیاموزید

بسیاری از فعالیت هایی که در گذشته با انجام مراحل سخت و پیچیده صورت می گرفته، امروزه خیلی آسان تر انجام می گیرد. یکی از فعالیت هایی که میتوانیم با راحتی بیشتری نسبت به گذشته انجام شان دهیم؛ استفاده از فروشگاه های اینترنتی است. دنیای مجازی به عنوان یکی از راه های عرضه محصولات و فروش آن ها، مشکلات بسیاری از ما را حل کرده است. امروزه فروشگاه های مجازی بسیاری وجود دارند که به پخش کاغذ دیواری مشغول هستند. این بنگاه های مجازی با ارائه محصولات خود و به نمایش گذاشتن طرح های مختلف کاغذ دیواری، در پخش کاغذ دیواری مهارت دارند و شما خریداران را در انتخاب بهترین کاغذ دیواری راهنمایی می کنند.

یکی دیگر از مزیت های دنیای مجازی کمک به کسانی است که می خواهند خودشان اقدام به نصب کاغذ دیواری کنند. شما می توانید به راحتی از طریق کامپیوترهای شخصی یا گوشی های هوشمند خود طرح و رنگ ایده آل مد نظرتان را انتخاب کنید و در فروشگاه های پخش کاغذ دیواری سفارش خود را ثبت کنید.

 

نکات مهم در سفارش اینترنتی کاغذ دیواری

در مرحله بعد باید به نکاتی که در نصب کاغذ دیواری موثر هستند، دقت کنید:

  1. ابتدا وسایل و ابزار لازم را باید آماده کنید: میز کار، قلموی بزرگ، کاردک پلاستیکی، تیغ موکت بری و خط کش
  2. در مرحله دوم باید وسایل خانه تان را به فاصله یک و نیم متر از دیوار قرار دهید تا بتوانید یک چهارپایه یا نردبان را نزدیک دیوار بگذارید.
  3. اگر در خانه میز ناهار خوری دارید، از آن به عنوان میز کار استفاده کنید.
  4. برای تهیه چسب مورد نیاز به فروشگاه های لوازم ساختمانی یا رنگ فروشی ها مراجعه کنید.
  5. در انتخاب چسب کاغذ دیواری بسیار دقت کنید، زیرا کیفیت چسب در نصب درست و کامل کاغذ دیواری خیلی زیاد اهمیت دارد.
  6. دیواری که می خواهید بر روی آن کاغذ دیواری نصب کنید، باید عاری از هرگونه نم و رطوبت باشد.
  7. توجه داشته باشید تمام کلید پریز ها را باید باز کنید تا در نصب کاغذ دیواری دچار مشکل نشوید.
  8. در صورتی که دیوار خانه شما دارای ترک یا شکاف باشد، باید آن را با بتونه برطرف کنید. زیرا نصب کاغذ دیواری را دچار مشکل می کند. پس برای نصب درست کاغذ دیواری منزل تان لازم است دیوار های خانه تان کاملا صاف و بدون نم باشند.
  9. اولین قواره ای که از رول کاغذ دیواری برش می زنید باید از ارتفاع دیوار هایتان پنج الی ده سانتی متر بیشتر باشد اما در برش های بعدی این کار لازم نیست.
  10. برای چسب زدن به کاغذ دیواری ها از قلموهای بزرگ استفاده کنید و ابتدا مرکز کاغذ دیواری را به چسب آغشته کرده سپس به حاشیه ها بپردازید. لازم به ذکر است لبه های کاغذ دیواری را زیاد چسب نزنید.
  11. کاغذ دیواری ها را باید از بالا به سمت پایین نصب کنید و می توانید برای صاف شدن کامل آن ها از کاردک های پلاستیکی استفاده کنید.

 

در این مقاله سعی ما بر آن بود تا شما را با یک فروشگاه اینترنتی پخش کاغذ دیواری آشنا کنیم که دارای سابقه درخشانی در فروش آلبوم کاغذ دیواری و سایر محصولات کاغذ دیواری است. آرت دکو می تواند تمام سلایق شما عزیزان را در انتخاب کاغذ دیواری مورد علاقه تان در برگیرد و بهترین و باکیفیت ترین نوع کاغذ دیواری با قیمتی مناسب را برای شما ارسال کند.

جهت خرید کاغذ دیواری و دریافت مشاوره و قیمت با شماره های زیر تماس بگیرید

تماس با آرت دکو

تماس با آرت دکو

‫0/5 ‫(0 نظر)