پوستر دیواری شهرهای جهان

Facebook
Twitter
LinkedIn

پوستر دیواری شهرهای جهان

یکی از موارد پرطرفدار در پوستر دیواری سه بعدی، “پوستر دیواری طرح شهری و ساختمان” است که مورد استفاده در دکوراسیون مدرن قرار گرفته است. پوستر دیواری شهر مناسب برای فضاهای اداری ، تجاری و دیوار اتاق نشیمن و یا کاغذ دیواری سه بعدی مناظر خیابان ها برای اتاق‌ خواب عالی است، به طوری که با هر بار وارد شدن به اتاق نشیمن، اتاق خواب یا محل کار، حس پا گذاشتن به هریک از مکان های دیدنی شهر های جهان تداعی می شود و حس فوق العاده ای را ایجاد می کند. بنابراین میتوانید با صرف کمترین هزینه به مکان های دیدنی جهان سفر کنید. هر کدام از پوستر های دیواری شهر با رنگ‌ های روشن و پر جنب‌ و جوش طراحی‌ شده‌ اند تا روشن‌ ترین تصویر دیوار خانه شما را تزئین کنند.

پوستر دیواری شهرهای جهان شامل تصاویری زیبا از نیویورک، لندن، پاریس، ایران و شهرهای سراسر جهان است که همواره زیباترین صحنه‌ها را برای ما به ارمغان می‌آورند.

پوستر دیواری شهر تهران شامل تصاویر برج آزادی، برج میلاد، بام تهران، پارک های زیبای تهران و …

پوستر دیواری تهران

پوستر دیواری شهر نیویورک شامل مجسمه آزادی، امپایر استیت، پارک مرکزی نیویورک، پل بروکلین و …

پوستر دیواری نیویورک

پوستر دیواری انگلستان شامل چرخ و فلک کوکا کولا، برج لندن، خیابان آکسفورد، برج الیزابت و …

پوستر دیواری لندن

پوستر دیواری شهر پاریس شامل برج ایفل، موزه لوور پاریس، باغ ها و پارک های پاریس، خیابان شانزه لیزه پاریس و …

پوستر دیواری پاریس

نکاتی برای سفارش پوستر دیواری:

هنگام سفارش طرح از هماهنگ بودن آن با محیط خود اطمینان کامل حاصل نمایید و با سازگاری و هماهنگی طرح با مکان نصب دقت نمایید ، بهتر است برای نصب پوستر دیواری پس از سفارش طرح دلخواه تان از نصاب مخصوص این کار کمک بگیرید و قبل از نصب از وضعیت دیوار و زیر کار اطمینان حاصل نمایید که سطح کار صاف و عاری از رطوبت باشد و قبل از اقدام به نصب حتما موارد احتمالی را برطرف نمایید و اگر از پوسترهای پشت چسب دار استفاده می کنید در چسباندن آن دقت لازم را مبذول فرمایید تا کار به خوبی اجرا شود و از آسیب به پوستر جلوگیری شود. برای انتخاب و مقایسه می توانید از نمونه های موجود در سایت دیدن کنید و سپس اقدام به سفارش محصول مورد نظر خود کنید.

قیمت پوستر دیواری آرت دکو:

شما می توانید از فروشگاه آرت دکو ، به راحتی در خصوص قیمت هر یک از انواع پوستر های دیواری اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورده و با توجه به بودجه ی در اختیار خود، مناسب ترین و بهترین این محصولات را تهیه و خریداری کنید. فروشگاه دکوراسیون آرت دکو فروش بدون واسطه انواع کاغذ دیواری و اجرای دکوراسیون منزل را انجام می دهد و شما می توانید شیک ترین و باکیفیت ترین این محصولات را به راحتی از وب سایت آرت دکو تهیه، خریداری و نصب کنید. همچنین شما می توانید قیمت عرضه شده برای هر یک از پوستر های دیواری موجود در وب سایت ما را با دیگر وب سایت های دیگر مورد بررسی قرار دهید و از این طریق به مناسب تر بودن محصولات ما پی ببرید. حال که اطلاعات مناسبی را در خصوص پوستر های دیواری در اختیار دارید، می توانید اقدامات مربوط به خرید را انجام داده و این محصولات را در سبد خرید خودتان قرار دهید.

قیمت پوستر دیواری براساس متر می باشد و از متری 100 هزار تومان شروع می شود و قیمت نصب هر متر هم حدود 25 هزار تومان در امسال می باشد.

شما میتوانید به صورت آنلاین و حضوری به کمک مشاوره از مشاوران آرت دکو اقدام به خرید مناسب ترین و به روز ترین پوستر های دیواری کنید.

در فروشگاه آرت دکو طرح انواع مدل ها و نقش های پوسترهای سه بعدی قابل شستشو در اختیار مشتریان خوش سلیقه قرار گرفته است. ما در سایت پوستر دیواری آرت دکو پوسترهای دیواری با کیفیت فوق العاده به فروش می رسانیم. برای مشاوره و راهنمایی خرید با کارشناسان فروش و متخصصان اجرای پوستر کاغذی سقف با ما تماس بگیرید.

 

جهت خرید انواع پوستر دیواری، دریافت مشاوره و قیمت با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با آرت دکو

تماس با آرت دکو

 

‫0/5 ‫(0 نظر)