Facebook
Twitter
LinkedIn

کاغذ دیواری نانوون

امروزه توجه به محیط زیست یکی از دغدغه های بزرگ تبدیل شده و همه صنایع به دنبال راهی برای کمک به محیط زیست اند که تولید کاغذ دیواری از این ماجرا مستثنا نیست.

کاغذ دیواری نانوون کاغذیست از جنس سلولز به همراه الیاف نساجی که در آن هیچ گونه پلاستیکی استفاده نشده و در دستگاه کاغذ دیواری تولید می شود.

این کاغذ دیواری با وجود اینکه از مواد طبیعی ساخته شده است اما قابل شستشو با مواد شوینده ملایم مثل سایر کاغذ دیواری ها است و حتی این کاغذ دیواری قابل استفاده در آشپزخانه و سرویس حمام دستشویی می باشد زیرا جنس آن بخار آب را جذب نمی کند هیچ نوع کپک و باکتری بر سطح آن رشد نمیکند. بنابراین از این نوع کاغذ دیواری به دلیل قابلیت تنفس آن میتوان در مکان های مرطوب نیز استفاده نمود.

همچنین این کاغذ دیواری به علت خاصیت ضد حساسیتی برای اتاق کودک و محیط های درمانی بسیار مناسب است.

یکی دیگر از مزایا کاغذ دیواری نانوون این است که چسب این کاغذ دیواری حلال آب است و رطوبت باعث جذب این کاغذ دیواری روی دیوار می شودو نصب آن سریع و آسان است همچنین در صورت نیاز به جدا سازی این روند نیز به آسانی بدون آسیب به زیر ساخت انجام می شود.

کاغذ دیواری نانوون بسیار با دوام است و نسبت به خراش مقاوم است.

این کاغذ دیواری تغییر سایز نمی دهد یعنی روی دیوار جمع نمی شود یا افزایش سایز نمی دهد.همچنین در نصب هیچ خطی ما بین دو ستون کاغذ دیواری مشخص نمی شود

تفاوت در نصب

نصب این کاغذ دیواری مقداری متفاوت با کاغذ دیواری معمولی دارد و در صورتی که نصاب به این نکته توجه نکند امکان دارد از کیفیت کاغذ دیواری کم کند.

.

چسب برای نصب کاغذ دیواری های نانوون نباید خیلی رقیق باشد چرا که به علت وجود الیاف طبیعی در کاغذ دیواری های نانوون اگر چسب رقیق باشد پس از خشک شدن باعث ایجاد درز در میان کاغذ ها می شود.

زمانی که چسب بر پشت کاغذ دیواری های نانوون زده می شود برخلاف کاغذ دیواری هایی که مدتی باید چسب بر روی کاغذ کاغذدیواری های قبل از نصب بماند ،بایستی بلافاصله بعد از زدن چسب بر روی دیوار نصب شود

شایان ذکر است به دلیل ضخامت کم و جنس آنها که از الیاف طبیعی ساخته شده اند قبل از نصب بایستی به یکسان بودن رنگ دیوار و عدم داشتن گرد و غبار توجه گردد

به دلیل اینکه کاغذ دیواری نانوون نازک تر از کاغذ دیواری pvc است باید قبل از نصب زیرسازی آن با ظرافت بیشتری انجام شود. چون امکان دارد کوچکترین ناهمواری های موجود در دیوار را نمایان سازد.

این کاغذ دیواری به علت بازگشت پذیری به طبیعت بسیار محبوب در بین دوست داران طبیعت است و همچنین جز مرغوب ترین و با کیفیت ترین انواع کاغذ دیواری است و به دلیل قابلیت های ویژه همیشه مورد توجه تمامی افراد قرار گرفته و برای هر سلیقه ای طرح و نقشی مناسب وجود دارد.

از جمله کاغذ دیواری های جنس نانوون میتوان به البوم های زیر اشاره کرد.

کاغذ دیواری مدرن و اسپرت کرانبری Cranberry

آلبوم کاغذ دیواری ریکو Ricco

‫0/5 ‫(0 نظر)