کاغذ دیواری پلوتونیوم 7092

Facebook
Twitter
LinkedIn

کاغذ دیواری پلوتونیوم 7092

کاغذ دیواری پلوتونیوم که اخیرا در این قسمت معرفی گردید. در تاریخ 24 مهرماه 1401 دومین طرح این البوم زیبا یعنی کد 7092 معرفی گردید.

این سبک کاغذ دیواری جزو کاغذ دیواری کلاسیک محسوب میشود. این طرح دارای زمینه کرم رنگ و گل های فیروزه ای رنگ میباشد.

رنگ فیروزه ای ترکیبی از رنگ ابی میباشد. البته لازم به ذکر است که این رنگ از ترکیب رنگ های آبی و سبز به وجود میاید. و به همین دلیل ویژگی هر دو رنگ مذکور را دارا میباشد. به این دلیل استفاده از رنگ فیروزه ای در جوهرات، کفش و صندل ها ،لباس روسری ها، مانتوها و سایر ملزومات بسیار مرسوم است چرا که انرژی بسیار بالا و مثبتی را به افراد منتقل میکند. این رنگ احساس درونی افراد را معتدل میکند و بیشتر مردم رنگ فیروزه ای را جواهر معروف فیروزه میشناسند. که دارای ویژگی های مثبت زیادی میباشد. Turquoise نام لاتین رنگ فیروزه ای میباشد. این رنگ متعادل کننده و کاشف معنویات است. ارتعاشات این رنگ به افراد کمک می کند تا بتوانند خودشان را بهتر بشناسند و در زندگی تعادل همه چیز را رعایت کنند. کاغذ دیواری پلوتونیوم 7092 با داشتن رنگ فیروزه ای دارای همه مزیت های این رنگ خارق العاده میباشد.

کاغذ دیواری پلوتونیوم 7092

کاغذ دیواری پلوتونیوم 7092

کاغذ دیواری پلوتونیوم 7092

کاغذ دیواری پلوتونیوم 7092

از ویژگی های مهم این رنگ این است که بین قلب و گفتار و زبان ارتباط برقرا میکند و باعث میشود هر سه به درستی کار کنند

ویژگی اصلی رنگ فیروزه ای: 1-این رنگ نماد آرامش است و یک پیوند قوی با رنگ اقیانوسی دارد. به همین دلیل آرامش خاصی را به فرد می دهد.  این رنگ از ترکیب سه رنگ سبز ، آبی ، سبز و زرد به وجود آمده است و با احساسات آدمی ارتباط دارد. چرا که با نگاه کردن و استفاده کردن از این رنگ می توان تعادل درونی را به راحتی انجام داد.

2-تقویت درون گرا بودن افراد این رنگ باعث می شود که تمرکز، افکار و احساسات با عملکرد بهتری رو به رو شوند و عزت نفس را در افراد افزایش میدهد.

3-افراد منزوی را به افراد اجتماعی و دارای تعامل با محیط پیرامون تبدیل میکند. کنترل کردن احساسات افراد همانطور که گفته شد این سنگ به آرامش مربوط می شود و باعث ایجاد تمرکز در فرد می شد که بر روی جنبه های مثبت روحی و معنوی اثرات بسیار خوبی میگذارد.

4-این رنگ ممکن است کمی فرد را به حالت بی تفاوتی دچار کند و از آنجایی که کنترل احساسات مهم است می توان از سنگ های فیروزه برای نتیجه بهتر از این رنگ استفاده کرد.

کد 7094 و 7096 دو کد رنگی دیگر کاغذ دیواری پلوتونیوم 7092 هستند که کد 7094 دارای گل های نارنجی و کد 7096 کاغذ دیواری پلوتونیوم دارای رنگ بنفش میباشد.

کاغذ دیواری7094 و 7096 پلوتونیوم

کاغذ دیواری7094 و 7096 پلوتونیوم

کاغذ دیواری 7094 پلوتونیوم

کاغذ دیواری 7094 پلوتونیوم

کاغذ دیواری 7098 پلوتونیوم

کاغذ دیواری 7098 پلوتونیوم

‫0/5 ‫(0 نظر)