پوستر دیواری مارادونا

Facebook
Twitter
LinkedIn

چاپ ویژه پوستر دیواری مارادونا

از همان دوران کودکی که در کوچه و خیابان با توپ های پلاستیکی گل کوچک بازی می کردیم، بعد از اینکه با حرکت تکنیکی دوستان خود را از پیش رو بر می داشتیم، بلند فریاد می زدیم و حالا مارادونا!!! این فوق ستاره ی فوتبال هیچگاه از خاطر فوتبال دوستان پاک نخواهد شد. نه تنها زمانی که از فوتبال دور شد نام او فراموش نشد، بلکه اکنون که او از میان ما رفته است هم همچنان فرمانروای قلب فوتبال دوستان خواهد بود. انسان همواره تصویر شخصیت های مورد علاقه ی خود را به طرق مختلف در معرض دید خود قرار می دهد تا گاه و بی گاه از نگاه کردن به آن لذت ببرد.

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و چاپ تصاویر به صورت کاغذ دیواری با پیکسل بالا و جزئیات باعث شده تا چهره ی اسطوره ها رنگ و لعاب دیگری داشته باشند. آن زمان که چسباندن یک پوستر به ابعاد برگه ی آچار در اتاق افتخاری به حساب می آمد کجا و چاپ عکس چند متری آن ها به صورت کاغذ دیواری کجا؟

اگر از علاقه مندان به شخصیت محبوب و جهانی دیه گو مارادونا هستید می توانید با سفارش پوستر دیواری مارادونا، تصویر این اسطوره را بر دیوار مورد نظر خود نقش بزنید.

چاپ انواع پوسترهای ورزشی

تکنولوژی روز دنیا با تولید ابر دستگاه هایی که توانایی چاپ تصاویر با بالاترین ابعاد و بدون افت کیفیت را دارند، انقلابی در زمینه ی ایجاد فضاهای خصوصی و پرسونال به وجود آورده اند. این دستگاه ها توانایی دارند تا عکس مورد نظر شما را با ابعاد دلخواهتان چاپ کند. به عنوان مثال اگر سفارش چاپ پوستر دیواری مارادونا را داشته باشید، کافیست سری به ژورنال اختصاصی آرت دکو زده و مدل مورد نظر را انتخاب کنید.

پوستر دیواری مارادونا

پس از انتخاب، ابعاد دیواری که می خواهید پوستر روی آن چسبیده شود را ارسال کرده تا سفارش برای چاپ به واحد چاپخانه برود. برای نصب آسان و دقیق پوسترهای دیواری، تصاویر بر روی رول های با عرض مشخص چاپ می شود. رول ها دارای عرض های مختلفی مثل 60، 90 و 100 هستند.

پس از ارسال رول چاپ شده به محل نصب، نصاب با استفاده از چسب مخصوص، رول ها را از کف زمین تا سقف می چسباند، سپس با دقت فراوان قطعه ی دیگر را کنار آن چسبانده و همین روند ادامه پیدا می کند تا کل دیوار منقش به تصویر اختصاصی شود.

برای خرید پوستر دیواری دلخواهتان، هیچ گونه محدودیتی ندارید و هر عکسی را می توانید به واحد سفارشات شرکت ارسال کنید. منتهی هر چقدر که کیفیت عکستان بالاتر باشد و اینکه ابعاد پیکسلی بیشتری داشته باشد، وضوح و کیفیت چاپ پوستر هم بالاتر خواهد بود. پیشنهاد می شود برای چاپ پوستر ورزشی از تصاویر استوک استفاده کنید. اگر هم مورد شخصی و پرسونال است، حتی الامکان از دوربین های دیجیتال استفاده کنید تا نتیجه ای مطلوب حاصل شود.

خرید پوستر دیواری مارادونا

اکنون با فوت بهترین بازیکن تاریخ فوتبال، بهترین فرصت است تا با چاپ پوستر دیواری مارادونا، یاد و خاطره ی بازی های درخشان او در تیم ملی آرژانتین و دیگر باشگاه ها را زنده نگه داریم. یکی از صحنه های زیبا و منحصر به فرد در آلبوم نمونه های پوستر دیواری مارادونا، گل معروف به دست خدا می باشد.

پوستر دیواری مارادونا

برای نصب بهتر و تخصصی پوستر دیواری مارادونا، می توانید از تیم اجرایی زبده و مجرب مجموعه ی آرت دکو استفاده کنید. این مجموعه با بهره گیری از متخصصان اجرای دکوراسیون داخلی، بستری فراهم نموده است تا مشتریان در کنار استفاده از کیفیت عالی متریال های ساختمانی، از اجرای حرفه ای مراحل هم بهره مند شوند.

پوستر دیواری که امروزه یکی از متریال های اصلی در زمینه ی دکوراسیون داخلی ساختمان محسوب می شود، از تولیدات تخصصی و حرفه ای این مجموعه به حساب می آید. یکی از مزیت های مهم خرید از شرکت آرت دکو، این است که شما ضمن ارتباط با مجموعه، مستقیما به تولید کننده ی محصول متصل شده اید و هیچ گونه واسطه ای در کار نخواهد بود تا با افزایش بی رویه قیمت ها، خرید را بر شما سخت کند.

 

سفارش چاپ پوستر دیواری

ما آماده چاپ پوستر دیواری با تصویر دلخواه شما از اسطوره های ورزشی مورد علاقه تان مانند پله، رونالدو، مسی و … بدون هیچ گونه محدودیتی هستیم.

همه هموطنان عزیز از سراسر کشور می توانند پوستر دیواری های دلخواه شان را در اندازه های مختلف سفارش دهند و یا از آلبوم های موجود طرح مورد نظرشان را انتخاب کنند.

برای سفارش پوستر دیواری مارادونا با کیفیت فوق العاده و منحصر به فرد، کافیست تا با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کرده و با مشاوره ی رایگان پوستری متناسب با ابعاد دیوار مورد نظر طراحی و چاپ شود.

 

برای دریافت مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید

تماس با آرت دکو

تماس با آرت دکو

 

 

 

‫0/5 ‫(0 نظر)