Facebook
Twitter
LinkedIn

کاغذ دیواری اداری

دکوراسیون اداری و دفتر کار یکی از مهمترین فضاهای داخلی می باشند که لازم است آنطور که باید به طراحی و دیزاین داخلی آن توجه کرد. کارمندان وقت زیادی را در محل کار خود می گذرانند. حال اگر فضای کاری آنها کسل کننده و بی روح باشد، راندمان کاری کاهش می یابد و کارمندان میلی به انجام وظایف خود ندارند.

اما اگر به کمک طراحان دکوراسیون فضای داخلی، بهترین و مدرن ترین متریال ها برای دیزاین محل کار انتخاب و پیاده سازی شود، فضایی زیبا و پویا برای کارمندان بوجود می آید که منجر به اشتیاق آنها در انجام کارشان می شود.در ادارات و شرکت ها رسمی از رنگ های خنثی ( طوسی، خاکستری، بژ، شیری، نقره ای و پلاتینی ) و یا رنگ های ملایم استفاده نماییددر ادارات و شرکت ها رسمی از رنگ های خنثی ( طوسی، خاکستری، بژ، شیری، نقره ای و پلاتینی ) و یا رنگ های ملایم استفاده نمایید

طراحی داخلی فضای کاری آنقدرها هم که فکر می کنید مشکل نیست. کاغذ دیواری یکی از راه های ساده و سریع برای رسیدن به هدفتان است. کاغذ دیواری به سبب قیمت مناسب و مراحل نصب آسان یکی از بهترین انتخاب ها برای تغییر دکوراسیون است و روزهای کاری زیادی را به دلیل تعمیرات و مراحل نصب از دست نمی دهید. علاوه بر حس خوبی که کارمندان شما از تغییر فضا میگیرند، این موضوع روی مشتریان هم تاثیر دارد و باعث جذب آن ها می شود. کاغذهای دیواری به علت تنوع زیاد در طرح و رنگ و جنس برای محیط های اداری بسیار مناسب اند.

کاغذ دیواری با طرح هندسی:

یکی از بهترین انتخاب ها برای طرح کاغذ دیواری اداری، استفاده از طرح های هندسی است. کاغذذ دیواری با طرح هندسی علاوه بر مدرن بودن و ایجاد حس پویایی، باعث می شود فضای کاری بزرگتر دیده شود.

این نوع کاغذ دیواری بسته به سلیقه شما میتواند در رنگ های روشن و یا تیره بکار برده شوند. اما به طور کل طرح های هندسی با زمینه ی تیره محبوبیت بیشتری دارد.

کاغذ دیواری اداری

کاغذ دیواری مناسب محل کار کوچک:

اگر ارتفاع دفتر کار کم است کاغذ دیواری های طرح عمودی برای این فضا مناسب است که میتواند فضا را دل باز تر و بزرگتر جلوه دهد.

کاغذ دیواری مناسب فضای کم نور:

اگر فضای شما نور کافی ندارد و یا فضای آرامی می خواهید از رنگ های روشن تر کاغذ دیواری استفاده کنید.

در ادارات و شرکت ها رسمی از رنگ های خنثی ( طوسی، خاکستری، بژ، شیری، نقره ای و پلاتینی ) و یا رنگ های ملایم استفاده نمایید.

می توانید همه دیوارها را کاغذ دیواری رنگ روشن و یک دیوار را با کاغذ دیواری تیره هماهنگ با آن ست کنید. برای نصب کاغذ دیواری تیره تر دیوار پشت میز کار ، دیوار مناسبی است.

برخی از طرح های دیواری مناسب فضای اداری:

طرح های کلاسیک

طرح های سه بعدی

طرح های هندسی، طرح های خطوط عمودی، کاغذ دیواری های چهارخانه ای، شطرنجی، خطوط مورب و خمیده

طرح های مدرن که نه تنها فضا را شلوغ نمی کند، بلکه باعث آرامش افراد می شود.

طرح هایی با رنگ های شاد که بیشتر مناسب فضای اداری دوستانه ویژه جوانان است و حس خوبی را منتقل می کند.

طرح هایی با رنگ و طرح های سنگین و کمی تیره که مناسب فضای اداری رسمی و دولتی است.

کاغذ دیواری های ساده که مناسب ترکیب کردن با کاغذ دیواری های طرح دار هستند.

کاغذ دیواری با رنگ های خنثی و سنگین ( خاکستری، قهوه ای، مشکی) که مناسب فضای کنفرانس و اتاق مدیریت است.

آلبوم های کاغذ دیواری آرت دکو:

  • Toronto
  • Ten+watermark
  • Arthur
  • Castel
  • Ice
  • King
  • Marvin
  • Senso
  • Tatlis
  • Valentino
  • Okeea
  • Lotus

 جدیدترین آلبوم های 2021:

  • Ama3 – Senso – Giorgio – Valentino – Lido – Azzaro – Power – Bavaria

انتخاب و خرید کاغذ دیواری:

کاغذ دیواری از بهترین و بی نظیرترین ویژگی ها برخوردار می باشد که هر خریداری بایستی قبل از ثبت سفارش مورد نظر خود در خصوص این ویژگی ها و مشخصات، اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند تا بتوانند با خیال راحت اقدام به خرید داشته باشند. پس از انتخاب طرح و رنگ مورد نظر کاغذ دیواری باید به جنس آن نیز دقت کرد. کاغذ دیواری فضای اداری باید مقاوم و قابل شستشو باشد. اگر کیفیت کاغذ دیواری مرغوب نباشد، به راحتی ممکن است با برخورد میز یا صندلی به کاغذ دیواری، دچار آسیب شود. یکی از مزیت های کاغذ دیواری، این است که در صورت آسیب دیدن قسمتی از آن میتوان کاغذ دیواری مربوطه را جدا و جایگزین کرد.

نصب کاغذ دیواری:

توصیه می شود که برای نصب کاغذ دیواری از افراد کاربلد و حرفه ای در این زمینه استفاده کنید، چرا که در غیر این صورت ممکن است کاغذ دیواری مورد نظر شما به شکل تمیز و مناسب بر روی دیوار شما قرار نخواهد گرفت. افرادی که مهارت کافی را در زمینه نصب کاغذهای دیواری دارند، می دانند که قبل از نصب بایستی دیوار را آماده سازی کنند و سپس با دقت بالایی و به کمک تجهیزات دیگر آن را نصب نمایند.

قیمت کاغذ دیواری آرت دکو:

شما می توانید از فروشگاه آرت دکو ، به راحتی در خصوص قیمت هر یک از انواع کاغذ دیواری اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورده و با توجه به بودجه ی در اختیار خود، مناسب ترین و بهترین این محصولات را تهیه و خریداری کنید. فروشگاه دکوراسیون آرت دکو فروش بدون واسطه انواع کاغذ دیواری و اجرای دکوراسیون منزل را انجام می دهد و شما می توانید شیک ترین و باکیفیت ترین این محصولات را به راحتی از همین وب سایت آرت دکو تهیه، خریداری و نصب کنید. همچنین شما می توانید قیمت عرضه شده برای هر یک از کاغذ های دیواری موجود در وب سایت ما را با دیگر وب سایت های دیگر مورد بررسی قرار دهید و از این طریق به مناسب تر بودن محصولات ما پی ببرید. حال که اطلاعات مناسبی را در خصوص کاغذهای دیواری در اختیار دارید، می توانید اقدامات مربوط به خرید را انجام داده و این محصولات را در سبد خرید خودتان قرار دهید.

شما میتوانید به صورت آنلاین و حضوری به کمک مشاوره از مشاوران آرت دکو اقدام به خرید مناسب ترین و به روز ترین کاغذ دیواری کنید. کاغذ دیواری های آرت دکو به صورت رولی، هر رول 50 سانتی متر، با طول 10 متر و با قیمت متوسط 130 هزار تومان تا 2 میلیون ساخته میشوند.

قیمت نصب کاغذ دیواری تا 10 رول 250 هزار تومان میباشد و به ازای رول های بیشتر، قیمت نصب هر رول 25 هزار تومان می باشد.

 

جهت خرید انواع کاغذ دیواری، دریافت مشاوره و قیمت با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با آرت دکو

تماس با آرت دکو

‫0/5 ‫(0 نظر)